Friday, July 9, 2010

Bola...Bola..Bolaaaaa......


with my luv at mamak.....


salam all...!!
sebagaimana yg kita semua tahu.... perlawanan bolasepak terulung ‘Piala Dunia 2010′ atau dalam bahasa omputehnya ‘WOrld Cup 2010′ sudah pun bermula. Pastinya demam bola akan melanda seluruh dunia dengan kehebatan pertandingan sukan terhebat ni..dgn aksi2 kegagahan pemain2 handalan ....
so...! tdk ketinggaln juga dgn saya sekeluarga, suami dan anak lelaki saya yg sentiasa mengikuti perkembangan semasa piala dunia itu walaupun sibuk belajar...,pada mulanya sy tdklah berminat sgt dgn perlawanan bola sepak ni, setiap kali ada match xkira perlwanan antara dunia or negara sendiri juga ,saya tak ambil kisah langsung..malah sy berfikiran...ini hnya membuang masa...!! , dan bila melayari fb (facebook ) ramai kwan2 yg "update" setiap kli ada perlwanan, sy jd marah pula, ye la kan..bila ada match semua kwan2 sibuk menyaksikan setiap match, so..laman facebook dgn sekelip mata akan jadi sunyi sepi...hhehe...tapi........setelah saya "tdk sengaja" menyaksikan perlwanan antara ARGENTINA VS BELANDA, sy mula tertarik...macam ada sesuatu yg buat saya rasa seronok bila melihat aksi2 pemain handalan tersebut...
Dan........semalam (7hbln 7.) saya nekad tdk akan ketinggalan menyaksikan perlawanan antara GERMAN VS SPAIN..walaupun bersiaran dlm jam 2pagi..!!
saya dah bagitau suami awal2 .." nanti match, kita tgk kat mamak k.."..hahha.suami hnya menjeling...psstt..! tp..dalam hati sy yakin suami pasti akn turuti kata2 saya....heheh...
Waktu perlwanan itu bersiaran..saya dah mula rasa berdebar...setiap kli saat2 dan waktu2 kecemasan utk menjaringkan gol saya secara spontan akan "terkeluar" suara sorakann... hehe...itulah rasa kenikmatan menonton perlwanan bola..!! keputusannya spain menangg...!!! 1 0.....yehaaaaaa...!! go spain...go spain...!!!GOLLLLLLLL.....
so...selepas ini saya tdk mahu ketinggalan lg utk mengikuti dan myaksikan perlwanan BOLA..!!!
terima kasih fienaz n julaina..kwan sebola ku..!! kerana mereka yg memguatkan semngatku utk BOLA..BOLA..!! PEACEEEEEE........


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

~Thank You For Visiting My Blog ~