Friday, May 6, 2011

Today My Birthday...



Dah tua saya ni rupenya...hehehe....umur dah mencecah ke angka 32,,,,alhamdulilah..aku masih bernyawa dan masih dpt menghirup udara , menghayati dan menikmati keindahan2 ciptaan maha kuasa...disamping mengharungi kehidupan yg penuh ranjau, dugaaan dan godaan...
12am 6/5/2011
Sewaktu berada di MAMAK FOOD SHOP with kawan2 suami, Masih sempat my hubby mengucapkan"HAPPY BIRTHDAY" ringkas tp bermakna perkataan itu......diselangi dgn Ciuman dipipi dan dahi, sedih, sebak dan terharu yg diri ini masih dihargai dan disayangi..selain dr itu jg aku menerima SMS dari kwan2 dan saudara mara...terima kasih tdk terhingga atas ingatan itu...huhu
Awal pg Ajay anak sulungku mengadu sakit perut , hb membawanya ke hospital dan rupanya dia ada gastrik, aduss.....rasa bersalah pon ada, spertinya aku tdk menjaga anak2ku dgn baik...tp..aku dh lakukan sebaik mgkin utk anak2 dan keluargaku...
ajay tdk ku hantar ke skolah , cuma alisha dan akash...
Balik dr sekolah menitis air mata ini setelah mendapat kad buatan sendiri dr anak perempuanku alisha....terima kasih syg...luv u...

Biarpun tdk ku tiupi lilin , seperti kebiasaannya tp..aku bersyukur kerana ade insan2 kesayanganku disekeliling, lunch time hubby mengajak aku lunch di PIZZA HUT biarpun kerana terpksa makan veegetarian.. simple celebrate but bermakna....
seperkara lg , sebenarnya genap 1thn pemergian mendiang makcik hubby yg ku anggap mcam ibu sndiri...dihari lahirku lah ia meningglkan kami semua....masih teringat2 kemesraan dan kenangan2 kami....sebak rasanya.......


Tetapi...aku masih blh senyum kerana Hari Ini Dari Jam 12tgh malam sehingga kesaat ini..tak putus2 kawan2 mengucapkan selamat hari lahir buatku tdk kira by hp or laman web FACEBOOK...terharu sgt2.....thanks sahabat2ku....tanpamu hidupku tdk seceria hr ini....peaceee n luv........

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

~Thank You For Visiting My Blog ~