Thursday, June 9, 2011

hati jahat..!!


Dr semalam lg susahnya nak lelapkan mata ini....ade saja yg menganggu hati dan fikiranku, aku cuba melawan hati jahat!! namun hati baik sentiasa lemah dan mudah percaya suara hati jahat itu..."mgkin hati jahat ingin menguji kesabaran dan ketabahan aku kot!!, bisik hati baikku"....cuba memujuk hati baikku itu...
Jam hampir ke 5pagi, mata penat, bengkak setelah mengeluarkan titis2nya sebentar td,,,memandangkan tiada apa yg aku mampu buat dikala ini aku cuba menyengah dimy blog lalu ku coretkannya....apa yg aku rasa diwaktu ini....,
entahlah apa yg bermain difikiran ku ini, ade sahaja yg berlengar2 didalamnya,hati pula tak tenang,berdebar2...sebak...
dah lama tak menangis, dah hampir 2bulan rasanya sebelum itu kurasakan hidupku sungguh bahagia, dan i'm love!! tp.itulah kan Tuhan sentiasa menguji kita, DIA tdk akan beri kita sentiasa bahagia..lantas diduganya kita dugaan pula, ...begitu jg dgn kesihatan kita tdk sentiasanya sihat adakala sakit mendatang...dan ade yg hdup sengsara dan bahagia...begitulah seteruskan.....sedang fikir2 aku sepatutnya bersyukur dgn kurniaanNYA ini....cuma aku menunggu "sesuatu"...jika itu berlaku ......(TUHAN ITU MAHA MENGETAHUI, KU MOHON PADAMU....)

"Dalam kite melangkah kadang2 kite di duga dengan ujian yang terasa berat hingga kite terduduk dan menangis..peritnya terasa tapi ketahuilah dan renungilah kembali ke dalam diri kerana mungkin air mata tika itu hadir kerana dia mahu kita menjahit kembali sejadah iman yang kian terkoyak lantaran ada langkah2 yang tersasar dari KEIKHLASAN..."

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

~Thank You For Visiting My Blog ~