Tuesday, July 19, 2011

Baby kwen...huhuhu....






Baby gelaran kepada Aina Salihah @kiki, yg ku kenal dialam maya ini ...comey orgnya, tp, ade sikit "ganaz"...haha...kira beranilah, klau di amati wajahnya sebijik macam hetty sarlene pelakon tu la....,bila selalu berjumpa dialam maya biasa dilaman facebook la laman sosial yg teramat glamour diabad ini tetiba timbul perasaan syg walaupun aku tdk pernah bersua muka dgnnya...lg terasa dia memangil ku Mumy...
baby akan melangsungkan perkwinan dgn jejaka pilihan hatinya Ann, kecik molek jg orgnya sesuai sgt dgn bby....huhuh...
Aku dh bertekad yang majlis persandingan nya nti berlangsung dirumahnya port dikson aku mesti dtg!! walau apa2 pon halangan...aku memg dh berniat dr awal lg bila majlis pertunangannya aku tak dpt hadirkan diri...sob..sob..
so.. alhamdulilah....pada 26/6/2011 (ahad )walaupun ade sikit halangan, dapat jg aku hadirkan diri ke majlis itu, bertemankan Ly Molek, Amy, Elly dan geng2 lain..seronok sgt!! rasa mcm cpt je msa berlalu...itulah pertemuaan pertama kali jg antara aku dgn Elly..sempoi je makcik tu tp meriah dgn senda guraunya....kekeke..
Untuk baby dan suaminya..Mumy doakan ikatan yg kalian bina itu akan kekal hingga akhir nyawa..sabar dalam mengharungi setiap dugaan, kerana alam berumhtagga inilah byak dugaan yg kita tempuhi...moga kalian berbahagiaan sentiasa sampai ke anak cucu....muahh! muahh!!

2 comments:

Ruziawati Yusof said...

selamat pengantin baru baby! bertuah baby dpt kawan macam kak waty ni tau! dia sgt baik orgnya.. miss u babe!

Waty Varsha said...

huhu...Thanks T....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

~Thank You For Visiting My Blog ~