Sunday, December 11, 2011

Ombak rindu movie...

Sebenarnya Ombak Rindu ni adalah cerita dr sebuah Novel....dan dalam byk2 novel yg pernah ku baca yg inilah paling tersentuh dan aku blh menghabiskan dalam msa 2hari je! klau tidak silap aku pernah menulisnya kisah ini di my blog ...

malah tertunggu2...ternanti2....dan tertnya2...."Klaulah OMBAK RINDU ini difilemkan....."....http://waty-bicarahati.blogspot.com/2011/12/ombak-rindu-movie.html
Dan..Akhirnya!! itu dah menjadi kenyataan, pertama kali melhat iklannya ditelevision, mcm tdk kusangka...
ianya difilemkan jg..so..aku tidak mahu terlepas peluang ini, aku mesti ke panggung!! hehehe...
Pada 2 hbulan/12 bru2 ni Aku dh nekad mesti menonton filem ini walaupun terlepas sehari dan memandangkan kawan2 pun turut serta...so..aku tdk keseorangan..')
3show terlepas, tiket full! adusss....mcmmana ni...huhuh..dtg dr jauh2 tp...tak bermakna rasanya klau terlepas menontonnya...
tp..Alhamdulilah...kebetullan anak kwanku bkerja part time di pawagam itu, rasa cerahlah peluangku..hehehe..akhirnya dapat jg tiket walaupun lewat...huhuh...
 dapat bergambar dgn patungnya pon dh ok..huhu...



 Dah Habis Kisah OMBAK RINDU ...hehehe
Memandangkan kebebasan ku terhad , so..dihari itu jg aku mengambil peluang untuk berjumpa kwan2 dr Group LUAHAN HATI https://www.facebook.com/groups/195819250444973/
Biasalah satu hari memg tak puas lgpun memandangkan itulah pertama kali bersua..
antara pic2 yg sempat dirakam kan utk dijadikan kenangan...;)






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

~Thank You For Visiting My Blog ~