Tuesday, February 7, 2012

Visit Honey Baby...

Dah Semiggu ni ternanti2 je masa terluang nak melawat baby my pren  ruziawati aka wati,,,di Kediamannya Temerloh jaya,,,cuti sekolah 3hari ni aku cuba cari masa jg,,alhamdulilah.....semalam (6/2/2012) monday...dapat jg visit baby baru tie....
   Bertemankan ank2 yg sememangnya sukakan anak kecil alisha dan akash, akhirnya ptg dlm jam 5,30 sampai jg ke teratak wati yg sebelum ini tak penah kunjung tiba pon!
Sungguh tomey honey(gelaran kepada baby ) mirip kakaknya Nur,
,,,teringin pulak nak berbaby...ahaks..!! hehehe....
  ..Kami disambut baik olh wati dan suaminya...dgn dijamu kuih muih ...alhamdulilah.....terima kasih tie,,,,


1 comment:

Ruziawati Yusof said...

ty dear..

tq so much.. sudi dtg melawat t tempoh hari

bawa hadiah besar utk honey.. suka mlayan ur kids.. diaorang sgt2 cute!

nanti senang2 dtglah rumah lagi.. anytime je dear.. t ada je kat rumah ni..

love u dear!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

~Thank You For Visiting My Blog ~