Tuesday, October 5, 2010

Rayaku..

aku....tanpa...........
buah hatiku.....Alhamdulilah akash berpuasa penuh thn ini..
adik lelakiku
teratak tempat lahirku..

Raya kali ini tdk bermakna bgiku , Begitu juga dgn tahun2 sudahnya...tp aku bersykur kerana diberi kesempatan utk merayakannya bersama ayah dan bonda tersayang,
Pabila pagi syawal menjelang saat itu juga sebak menerjah dlm hati, teringin sekali mencium tangan suami meminta ampun seperti mana kebiasaan seorang isteri berbuat demikian terhdap suaminya.....
mgkin belum masa bgiku lagi kan...akan aku tunggu.....saat2 indah itu nanti..InsyaALLAH...

kebiasaan setiap tahun lemang, rendang tdk dilupai oleh keluargaku, itulah makanan rutin setiap kli syawal menjelma , xlengkap rasanya raya klau tiada itu semua...
aku sebagai anak perempuan sulung sdh semestinya memikul tgugjwap yg berat sedikit, menolong emak sdh semstinya , tdk lupa juga sebagai "driver"..memandangkan abah masih belum sihat,
gembira dihati bila melihat adik beradik berkumpul bersama, walaupun kurasakan belum lengkap bgiku...
alhamdulilah.....aku masih blh gembira dipagi syawal ....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

~Thank You For Visiting My Blog ~