Tuesday, October 4, 2011

Saat Berjauhan!!

ole2 hb utk anak2nya...nyum3


Tak suka.. Tak suka...!! Inilah pertama kli hb berjalan jauh tanpa aku Dan ank2...huhu... Beratnya hati ni nk melepaskannya tp, aku tak nak mengongkong kebebasannya memandangkan waktu nya sentiasa dikedai.... Keje! Keje ! Keje!! Dari Pg sampai mlm.... Aku kesiankannya.....biarlah sesekali dia men'enjoykan dirinya Walaupun berat hati nak melepaskannya pergi...huhuuh..... Lgpun trip itu bersama dgn saudara lelakinya..huhu..,so, aku tdk merasa curiga.. Aku ikhlaskan pemergiaannya....aku hanya mampu mendoakan dia selamat pergi dan balik...
Khamis flight hb pukul 7pg,,so..mlm td aku terpksa menghantarnya bersama anak2....
hari ni memg ketiadaan mood, makan pon tak berselera...nape enth!
(Jumaat,30/sept/2011) anak2 tak bersekolah hari ni, ....pg2 aku kehospital abah pulak admit mlm td kerna tak sedarkan diri so..aku terpksa menjaganya dihospital higga ke subuh hari....lps tu aku blik kerumah dan dpt jg lelapkan mata dlm 2jam, memg mengantuk sgt 2mlm ni kurang tidur.....lg berulang alik ke hospital....
1/10/2011 (ahad) aku menjemput hb ke bentong kerana lps trun dr flight hb terus ke bentong rumah abangnya...dalam pukul 7mlm hb sampai..alhamdulilah....
rinduku terubat jua....



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

~Thank You For Visiting My Blog ~