Monday, April 9, 2012

friendly Badminton!

Assalamualaikum ...salah sejahtera ....
   Just nak share cerita jer ni..lama sudah tidak membloging....hehe....
Pada Hari Sabtu (kelmarin ) 7/04/2011..aku dah kawan2 yg lain ke kuantan kerana ada perlawanan Badminton persahabatan Antara Team aku (mentakab) dan Team TERATAI (Isteri2 wakil rakyat negeri pahang) huyooo! semua datin2 dan berpangkat tu...segan betol! al maklumla kita ni org2 biasa je....huhuhu...
    Pada Mulanya aku menolak pelawaan kak Ct selaku teman sepermainan badminton yg selalu ku join setiap minggu, tp..atas desakan dan pujuknya aku turuti juga,,ye la kan...sekurang2nya aku dapat pengalaman baru...lgpun my hb menginzinkannya..apa lg! hehhe..
    Pagi2 lagi aku dah bersiap2 ,,kerana jam 9 mesti berada di tpt itu (KOMPLEKS SUKAN UMP )Gambang ,Kuantan,,pada mulanya planing dan ikut kak ct jer dgn satu kereta, tp..bila fikir2 nak bawa anak lg...huhu..so! ,aku drive juga bertemankan seorg lgi member sepermainan ,Nadiya..., Dia juga tdk berkeseorangan  Elisha anak perempuannya Perlu dibwa bersama2 jg memandangkan tiada siapa yg menjaganya...hehehe...so..aku bwa anak jg Alisha sebagai teman Elisha nanti...Jam 7.15 pg kami dah bertolak dr mentakab, alhamdulilah...tiada apa2 halangan sepanjang perjalanan kami ..lbih kurang jam 8.30 kami sampai ....
     Berdebar- debar juga ni..Maklumlah tempat org kan...lg pula nak berlawan....aku plk ni ada darah gemuruh! adoiii...hehehe...tapi...aku cuba tenangkan perasaan gemuruh itu, bertukar bersemngat plk..lgpun hnya perlawanan persahabatan bukan berlawan betol2...hehehe..
Game pertama aku beregu dgn Kak Long, salah seorg kakak dalam team aku itu...alhamdulilah! kami menang 15-7/15-9...hehehe...
  Dalam pukul 12tghari semuanya selesai, dapatlah buah tgan dr datin2 tu....selain dibelanja makan IKAN PATIN PAK AKOD dibdar kuantan...Hmm...memang sedap! alhamdulilah..
takde pe2 program dah! so..kami pulang dgn semngat dan pngalaman baru...syukur alhamdulilah...selamat sampai dan segalanya dipermudahkanNYA untuk hari itu.....











No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

~Thank You For Visiting My Blog ~