Friday, April 23, 2010

farmville....










ahaks.!! bertemu kembali...kli ni sy nak bercerita tentang farmville..satu permainan alam maya di halaman muka buku ( facebook )
Pada mulanya saya tdk berminat lansung dgn join game ni..tp..ramai2 kwan2 yg 'invite'...so..akhirnya terjebaklah saya ke sana....hehee
lama kelamaaan dah jadi 'gila' dgn game tu..maklumlah memandangkan saya tdk bekerja, hanya surirmh spenuh msa , byaklah peluang dan msa sy...sehingga larut mlm, awal pagi excited sgt...tp..nasib baiklah suami memahami dlm keterpaksaan..hahaa.
alhamdulilah...saya dah tamat level dan masih melayanni game ni lg hya utk mengisi ruang msa yg ada...jgn tak tahu kwan2.permainan ini membuat kita ramai kwan2 dr pelusuk dunia...menjadi lbih mesra antara satu sama lain....
so..saya akan postkan antara koleksi2 farmville saya......;)

1 comment:

Ruziawati Bukhari said...

t takut nk start.. nanti jadi ketagih.. apa2pun.. t tumpang happy bt u. go waty.. go waty!! -=O

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

~Thank You For Visiting My Blog ~