Sunday, August 8, 2010

Dugaan dtg lagi...


Genap 1miggu (8/8/2010) peristiwa yg menguris hati dan perasaanku, akan ku simpan higga akhir nyawa..
mengapa aku seringkali diduga yer, kdg2kala hidup ini aku rasakan tdk bermakna langsung...
hanya bila terpandang wajah2 kesayanganku..ajay, alisha dan akash hatiku mula tersentuh dan semngat utk terus bgun dr belukar kedukaan.tp..siapalah aku hnya insan kerdil dan tdk mampu melawan takdirNYA juga..aku pasrah ...


" Mungkin TUHAN ingin menguji aku lg..dan ingin aku dekatkan diri padaNYA" terdetik hatiku.....
.YA TUHAN....aku hnya insan biasa, berilah aku petunjuk..berilah aku jalan keredhaan...amin...
( hanya DIA yg mengetahui..)

1 comment:

Ruziawati Bukhari said...

hi dear.. kenapa? nak share cite?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

~Thank You For Visiting My Blog ~