Sunday, August 8, 2010

REUNION SMKKK D'TMN NEGARA









Assalamualaikum....dan salam sejahtera..
rasanya lama nyepi....nthlah, byak msalah sejak akhir2 ni...sampaikan tiada masa utk bercoleteh dgn kwan2 semua...
so...hr ni ada masa..ada mood..utk menulis lg, lbih2 lg byak cerita yg belum dikongsi..hehee antaranya ialah reunion sekolah yg bru2 ni bru selesai pada 10/07/2010.Sebenarnya sudah lama merancang utk membuat "come back" berjumpa dgn kawan2 sekelas dan satu sekolah...setelah hampir lbih 10 thn tdk berjumpa..of course byak perkara dan cerita ingin dikongsikan...Akhirnya, Alhamdulilah..syukur padaNYA perjumpaan itu berjaya juga akhirnya walaupun kurang sikit sambutan. tp memg seronok dan sangat bermakna, xpercaya?? tanya kwan2 lain...heheh
Semiggu sebelum perjumpaan itu memg aku dan kwan2 lain sgt excited , maklumlah nak berjumpa kwan2 lama kan..yg dulu sama2 belajar dlm satu kelas dan sekolah.
tdk ketinggalan aku sendiri..seronok sgt xsabar rasanya...ialah..aku bkn selalu punyai peluang begini lg bermakna suami izinkan aku mengikuti perjumpaan itu. walaupun aku tahu berat sungguh hatinya nak melepasakan isteri tercinta dia ni berjauhan drnya....hehehe...
Hari yg dinantikan pun tiba......jeng3....pagi2 aku sudah bangun, utk bersiap sedia..juga siapkan anak2 aku, makanan, pakaian dan segalanya..aku nak pergi dgn hati yg tenang dan gembira..
Aku bertolak dr Rumah dalam pukul 12thgri dah lewat tu..tp, kaadaan tdk mengizinkan utk bertolak awal memandangkan kwan2 lain dtg dari jauh,hampir 20 org yg dtg oklah tu dr xde langsungkan..perjalanan dr kuala krau ke tmn negara memakan msa hampir 2jam lbih..memg menyeronokkan byak cerita2 yg dikongsi bersama ..gelak tawa, ramah mesra gurau senda juga...alhamdulilah..lbih kurang dlm pukul 5ptg kami semua sampai dan chek in diMotel, Pada malam itu Kami berBBQ, bercerita dan paling seronok kami masuk hutan (offroad) memg adventure dan mencabar, dan paling kami tdk akan lupa apabila kami diuji...setelah berapa lama tdk menjumpai jalan keluar bila di baca ayat2 Al- Quran semuanya selamat.akhirnya kami pulang juga...
Keesokan Harinya,(11/07/2010) pagi2 selepas bersarapan ..kami mula jungle tracking..memg memenatkan ..huhu..tp..seronok dan enjoyyy..!!
jam 4ptg kami mula beredar, berat hati nak meninggalkan tpt itu..dimana semuanya sungguh bermakna buat kami .....Thanks kwan2 ....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

~Thank You For Visiting My Blog ~